Tatabánya Ahol Otthonra Találsz - Tegyük fel a várost az álláskeresők térképére!

Írta:

A T-HR Kft. Tatabánya első munkaerő-közvetítője, 2000 óta működik a Szent Borbála téren. Az elmúlt 15 évben több százezer állásra pályázóval kerültünk kapcsolatba, és közel kétszáz vállalattal dolgoztunk együtt: kis- és középvállalkozásokkal valamint multinacionális gyártócégekkel. Különösen tatabányai Partnereinkkel sikerült olyan hosszú távú együttműködéseket kialakítanunk, ahol az akut problémák megoldása mellett a stratégiai célok megvalósításában, szervezetfejlesztésben is számíthatnak ránk.
Tatabánya Megyei Jogú Város Polgármestere emiatt a városban egyedülálló tapasztalata miatt kérte fel a T-HR Kft-t, hogy a tatabányai munkaerőpiac fejlesztésére megvalósíthatósági tanulmányt készítsen. Célunk olyan szakmailag alátámasztott, valós alapokon nyugvó, előremutató cselekvési terv felvázolása, amelynek segítségével orvosolhatjuk a Tatabányán is érzékelhető szakemberhiányt.

Ha fizetésemelést szeretnél, írj naplót!

Írta:

A Harvard Business Review egy korábbi cikkében arról ír, hogy az egyik legfontosabb belső motiváló erő abból az érzésből fakad, hogy a munkánkkal egy fontos cél megvalósulását segítjük elő. Azonban előfordulhat, hogy a napi feladatokra koncentrálva nem látjuk ezt a nagy célt, vagy nem érzékeljük a fejlődést. Ebben segíthet egy szakmai napló, amit rendszeresen – akár naponta, vagy hetente – vezetünk.

Légy látható – hozd ki a maximumot LinkedIn profilodból

Írta:

T-HR Kft. a LinkedIn-rőlMi a T-HR-nél úgy látjuk, hogy sokan regisztrálnak a LinkedIn-re, az üzleti világ Facebook-jára, azonban kevesen aknázzák ki a benne rejlő lehetőségeket. Pedig egy jól kitöltött profil segíthet, hogy megtaláljanak bennünket – ha a szaktudásunkra, tapasztalatunkra, netán kapcsolati tőkénkre (referenciánkra) van szüksége valakinek. A LinkedIn-t azoknak is ajánljuk, akik szeretnének elérhetőek lenni a weben, de a Facebook-nál „komolyabb" platformot keresnek erre a célra.

Harc a mérnökökért

Írta:

Évek óta egyre súlyosabb a mérnökhiány a munkaerő piacon, a tehetséges, képzett mérnökök iránt szabályos harc folyik világszerte, így Európában és Magyarországon is.

Hogy nem akut problémáról, hanem a XXI. század első másfél évtizedének gazdasági jellegzetességéről van szó, jelzi az is, hogy a „war for engineering talent" kifejezés munkaerő piaci fogalom lett.

Szereti a halat? FISH módszertan, hogy jobban menjen a munka!

Írta:

"Az ember nem az adott körülmények, hanem az általa választott hozzáállás folytán boldog"
Hugh Downs

pike place fish marketA FISH módszertan lényege annak felismerése, hogy a hozzáállásunk megváltoztatásával az egész életünket megváltoztathatjuk - rajtunk múlik, hogyan érezzük magunkat a mindennapokban, s így a munkahelyünkön is.

A módszert amerikai halaskofák „fejlesztették ki". Az ő munkakörülményeik igazán mostohák – korán fel kell kelniük, hogy időben elő tudják készíteni a halakat – pucolni, darabolni, feldolgozni végeérhetetlenül -, majd a nyirkos-hideg halpiacon töltik a napjuk hátralévő részét. Ezek a halaskofák azonban azt vették a fejükbe, hogy világhírűvé teszik a piacukat. És sikerült nekik (lásd a logót)! Módszerükről, arról, hogyan lehet élvezetet találni a világ egyik legpocsékabb munkájában, film is készült, s tréningeken oktatják.