Customer Care Specialist - Dutch Speaker - Budapest


Ebben a munkakörben az Ön feladatai lesznek:
- Beérkező megrendelések feldolgozása a rendszerben.
- A megrendeléssekkel kapcsolatos problémák, kérdések kezelése.
- Folyamatos szakmai támogatás, kapcsolattartás az ügyfelek részére.
- Szolgáltatási számlázásban, számlakezelésben való aktív részvétel.
- Keretszerződések létrehozása, megújítása és felmondása
- Ügyféladatok folyamatos monitorozása, frissitése a rendszerben, ügyfélkapu kezelés.
- Lekérdezések kezelése az ügyfelek elvárásait, határidőket szemelőtt tartva. - Esetlegesen felmerülő problémák hatékony és gyors megoldása.
- Folyamatok elemzése a hatékony munkavégzés érdekében.
- Szoros együttműködés társosztályokkal.

Jelentkezés az állásra

Tallózás
Elfogadott formátumok: .doc, .docx, .pdf; a maximálisan feltölthető állomány méret 2 MB.
Kattints, ha nem vagy robot

További információk

Megbízónk: Csúcstechnológiájú multinacionális gyártócég. Munkavégzés helye: Budapest (Pest megye) Végzettség: Felsőfokú végzettség Szakmai tapasztalat: Legalább 3 évszakmai tapasztalat. Egyéb követelmény:
- Folyékony holland és angol nelyvtudás.
- Work permit needed
- Kitűnő kommunikációs készség, megoldásorientált hozzáállás.
- Jó problémamegoldó készség.
- Empatikus ügyfélközpontú hozzáállás.
- Logikus, analitikus gondolkodásmód
- Rugalmasság, stressztűrő képesség.
Előny: - SAP vállatirányítási rendszerben szerzett felhasználói tapasztalat.
- Ügyfélszolgálati - kapcsolattartói tapasztalat.
- További egy vagy több idegen nyelv ismerete.
- Lean / Six Sigma ismerete.
Hivatkozási szám: THR4794
Utoljára frissítve: 2020. február 27., csütörtök 03:23