Customer Quality Supervisor - Tatabánya környéke

Jelentkezés az állásra

Tallózás
Elfogadott formátumok: .doc, .docx, .pdf; a maximálisan feltölthető állomány méret 2 MB.
Kattints, ha nem vagy robot

Ebben a munkakörben az Ön feladatai lesznek: Vevői minőségbiztosítási csapat vezetése. Csapat szakmai továbbképzése. Auditokra történő felkészülés irányítása, az auditok levezénylése. Folyamatos vevői kapcsolattartás. Reklamációk és szériaváltozások kezelése. Gyártósorok minőségügyi támogatása.

További információk

Megbízónk: Autóiparban világszínvonalú termék gyártásában élenjáró, folyamatosan növekvő multinacionális cég. Munkavégzés helye: Tatabánya (Komárom-Esztergom megye) környéke Végzettség: Felsőfokú műszaki végzettséggel rendeljkező pályázók jelentkezését várjuk! Szakmai tapasztalat: Legalább 5 éves autóipari cégnél szerzett minőségirányítási tapasztalat szükséges
Informatikai követelmény: jó felhasználó szintű office ismeretek Egyéb követelmény: Tárgyalási szintű szakmai angol nyelvtudás
2-3 éves vezetői tapasztalat
IATF 16949 szabvány ismerete
Tárgyalási szintű szakmai angol nyelvtudás
Kommunikációs szintű német nyelvismeret
Előny: Auditori képesítés
Hivatkozási szám: THR4182
Utoljára frissítve: 2018. máj. 28., hétfő 06:23