Minőségügy

Minőségügyi mérnök - Tatabánya környéke

Ebben a munkakörben az Ön feladatai lesznek: Új termék bevezetés projektben történő részvétel. PPAP dokumentáció összeállítása, vevőnek történő elküldése. Reklamációk fogadása, megválaszolása, nyomon követése. QA technikusok, QA ellenőrök munkájának támogatása. Quality KPI nyomon követése. Belső minőségügyi hibák kivizsgálása, minőségjavító intézkedések meghatározása, koordinálása.

Minőségirányítási rendszermérnök - Székesfehérvár környéke

Ebben a munkakörben az Ön feladatai lesznek: Dokumentációs rendszer üzemeltetése. IATF 16949 szerinti minőségirányítási rendszer üzemeltetése. Belső auditok tervezése, végrehajtása, nyomonkövetése. Minőségirányítási rendszer folyamatainak szabályozása. Kollégák minőségügyi oktatása, oktatási anyagok készítése. Heti/havi riportok készítése a vezetőség felé.

Hibaelemző mérnökasszisztens - Tatabánya

Ebben a munkakörben az Ön feladatai lesznek: Javítási adatok elemzése, megelőző intézkedések indítása. Hibameghatározások elvégzése, dokumentálása, javítási folyamat elemzése, optimalizálása. Sorozatos hibák esetén gyökérokok feltárása. Termékmérnökökkel való együttműködés. Munkautasítások, tréning dokumentációk készítése, módosítása.

CI vezető - Székesfehérvár környéke

Ebben a munkakörben az Ön feladatai lesznek: LEAN, SixSigma csapat támogatása, fejlesztése, vezetése. Projektek, módszertanok bevezetése az üzem stratégiáihoz igazítva. Tervek, folyamatok és eredmények kommunikációja.

Vevői minőségügyi mérnök - Székesfehérvár környéke

Ebben a munkakörben az Ön feladatai lesznek: Felelősségi mátrix szerinti termelőterületek minőségügyi támogatása.Hibaelemzések elvégzése, a hibajavító folyamat támogatása, a bevezetett javító intézkedések felügyelete. Vevői reklamációk kezelése. Gyártási csoport minőségbiztosítás eszközökkel történő támogatása a folyamatfejlesztési tevékenység során.Folyamatdokumentációk aktualizálása. Vevői jóváhagyás megkérése.

Minőségirányítási mérnök - Tatabánya környéke

Ebben a munkakörben az Ön feladatai lesznek: Külső és belső reklamációkból származó hibák elemzése, intézkedések meghatározása és bevezetésének felügyelete. 8D/reklamációs riportok készítése és az intézkedések felkövetése, verifikálás. Statisztikák, elemzések készítése. Vevői kommunikáció. Külső és belső auditok felkészülésében és végrehajtásában való részvétel. PFMEA felülvizsgálata, PPAP csomagok benyújtása. Változások kezelése a vevői portálokon. Heti, havi, vevői riportok elkészítése.