Logisztika / Értékesítés

Global Quality Leader for Customer Service - Budapest


Ebben a munkakörben az Ön feladatai lesznek:
• A minőségi KPI -k rendszeres követése, jelentése és felülvizsgálata a folyamatos fejlesztés és az érintések csökkentése érdekében.
• Terv készítése a Minőségi KPI nem teljesülő céljának eléréséhez
• Biztosítsa a megfelelőségi /ellenőrzési készültséget - évente vizsgálja felül az összes minőségi rendszert és politikát
• Minőségi szakemberekből álló csapat fejlesztése, képzése és irányítása
• A minőség költségeinek nyomonkövetése
• Komplex ügyfélproblémamegoldás az ellátási láncon belüli problémamegoldó projektek vezetésével, biztosítva a hiba kiküszöbölését a gyökér-ok elemző eszközök vagy hasonló problémamegoldó technikák és módszerek használatával

Sr. Procurement Leader – Category Management - Tatabánya


Ebben a munkakörben az Ön feladatai lesznek:
- Globális kategóriastratégiát határoz meg az áramlásmenedzsmenthez, amely a kategórián belüli folyamatos fejlődést és az üzleti előnyöket szolgálja
- Beszállítói hálózat, stratégiai beszállítók fejlesztése/kezelése
- Meghatározza a szerződési stratégiát és vezeti a szállítói tárgyalásokat
- Jelentések készítése a vezetők felé